#13 Miejsca nieodkryte- Rzeszów

Pod koniec czerwca po raz pierwszy miałam okazję być w Rzeszowie. Miasto to bardzo mnie urzekło. Nazwałam je ,,małym Krakowem”. Przez trzy dni wraz z siostrą miałam okazję oglądać, zwiedzać i zachwycać się.

  • Rynek ( plac w centrum starówki) IMG_5230
  • Pomnik czynu rewolucyjnego (stojący w samym centrum miasta, widoczny z daleka)IMG_5246
  • Ogrody benedyktyńskie                IMG_5273
  • Fontanna

IMG_5300

  • Okrągła kładka (jedyna w Polsce. W nocy podświetlana)

IMG_5337

Czym jechałyśmy? Trasa Katowice-Rzeszów : Polski Bus 3h 45 min

Nocleg: Schronisko młodzieżowe Alko (na samym rynku) –> Alko

Gdzie jadłyśmy? W Rzeszowie nie brakuje galerii ani dobrego jedzenia. My akurat jadłyśmy w pizzerii Padrini Trattoria i w ,,Olimpie” (jedzenie na wagę). Jest oczywiście Macdonald i KFC. Będąc w Rzeszowie koniecznie musicie znaleźć lodziarnię ,,u Myszki” – z podwójną polewą czekoladową !

IMG_5370

* Zdjęcia mojego lub siostry autorstwa.

Skomentuj

