#10 Coś nowego- Kreatywna Chusta Animacyjna

Tadaaam!

Dzisiaj przedstawiam wam zupełną nowość. Od miesiąca jestem ambasadorką  firmy Akson . Co jest moim zadaniem? Co miesiąc dostaję nowy produkt i muszę go przetestować. W tym miesiącu jest to kreatywna chusta animacyjna. Bawiłeś/ aś się kiedyś taką dużą kolorową chustą? No właśnie, to jest coś podobnego, ale nie do końca 🙂

TŁO

Z czego składa się zestaw?

  • zestaw 12 pisaków dwustronnych (cienka i gruba końcówka). Mazaki są spieralne (choć ja tego jeszcze nie sprawdzałam).
  • chusta koło (12 uchwytów), średnica- 1,5 m
  • woreczek w którym zmieści się chusta i mazaki (bez upychania na siłę:)

1

Chusta początkowo była biała. Zastanawiałam się bardzoo intensywnie jak ją ,,zagospodarować”. Postanowiłam stworzyć coś prostego, ale jednocześnie dającego więcej możliwości zabawy niż standardowa chusta. Poszłam w stronę figur geometrycznych:

KOŁA ( w kolorze czerwonym i żółtym)

8

TRÓJKĄTY  (w kolorze zielonym i fioletowym)

5

PROSTOKĄTY (w kolorze pomarańczowym i niebieskim)

6

Całą, gotową chustę pokażę w niedalekiej przyszłości 🙂

Zalety chusty:

  • można wykazać się pomysłowością
  • dostosowujesz chustę do swoich potrzeb i potrzeb dzieci
  • coś nowego
  • wytrzymałość materiału
  • łatwo schować, jest lekka i poręczna
  • dużo pomysłów na całkiem nowe zabawy

Wady chusty:

  • niestety czasowo trochę mi zajęło stworzenie takiej chusty (jasne można zaangażować dzieci, choć malowanie po takiej chuście nie jest takie proste)
  • trzeba dobrze zaplanować elementy na chuście
  • mazaki zbyt szybko się wypisały 😦

Generalna ocena 8/10

Śmiało można zadawać wszelkie pytania.

Ps. W kolejnym z postów pojawią się pomysły na zabawy z tą chustą 🙂

 

 

Skomentuj

