#3 Coś nowego- Kiwi gold

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić czymś o czym ja sama dowiedziałam się dopiero kilka dni temu. Będąc w sklepie w popularnej sieci handlowej, przechadzając się wśród licznych półek wypełnionymi tonami produktów moją uwagę przykuł pewien owoc. W zasadzie nie on sam, ale plakietka informująca o cenie a przede wszystkim o nazwie produktu. Bo przecież zwykłe kiwi zna każdy i każdy jadł. Ale złote kiwi?

ZŁOTE KIWI

KILKA INFORMACJI :

  • odkrycie- lata 70, Nowa Zelandia
  • skórka bardziej gładka od popularnego kiwi
  • lubi niskie temperatury, lepiej smakuje z lodówki, opakowane jest w plastikową siateczkę
  • tacka z 3 kiwi – koszt ok. 4,50 zł
  • po obraniu wygląda jak mały ziemniaczek 🙂

kiwi ziemniaczek :)

Jak smakuje? Jeśli jest dojrzałe to jest SŁODKIE a nie KWAŚNE.  Dla mnie bardzo na plus, smakuje jak połączenie kilku owoców w jedno (hm melon, winogrona, gruszka…) Mi smakowało 🙂

KIWI GOLD

PS. Czy wiedziałeś/aś, że kiwi nie nadaje się do galaretek? Mają w sobie enzymy, które powodują, że galaretka się nie zetnie.

2 thoughts on “#3 Coś nowego- Kiwi gold

Skomentuj

