#1 Przeczytane,polecane

Mój pierwszy blogowy wpis zacznę od polecenia pewnej książki. Co prawda przeczytałam ją już parę tygodni temu, ale chodzi za mną od tamtego czasu. Tytuł to: ,,12 oddechów na minutę” Janusza Świtaja. Książka trafiła do mnie przypadkowo a ogromnym zaskoczeniem była dla mnie sama historia Janusza (nie znałam jej, ale wydawało mi się, że jest to człowiek, który zmaga się ze swoją niepełnosprawnością od dzieciństwa- a tak nie jest). Są tu zdjęcia przedstawiające Janusza w różnych okresach jego życia. Nadal zastanawiam się, jakim cudem człowiek będący sparaliżowany od szyi w dół (!), uderzając jedynie w klawiaturę komputera ołówkiem trzymanym w ustach w ciągu 7 lat napisał książkę. FENOMENALNE.

Jeśli chcesz przeczytać książkę o walce o każdy dzień życia i chcesz się dowiedzieć dlaczego książka nosi taki tytuł- śięgnij po nią!

Janusz

Ocena 5/6

Ponieważ nie pozwolono mu umrzeć, postanowił odzyskać życie.

Skomentuj

